3 Mart 2013 Pazar

14 Şubatta - Mc Sersery


Yalnizlik kapimi çaldigi anda gidersin 2 ayri yoldan
bambaska hayata ve 2 kisi ayri düser 14 subatta

sen kelimesi yok bu lugatta 14 subatta yanlizim
askim artik zemin katta git arkana bakma hatta
hayatta olduguna sükret terkettim seni bunu hazmet
kime niyet kime kismet sana nefret

bedduami bile vermem sana yetti artik anlasana
çekti gitti bu serseri resimleri yirtip atsana
baksana muhtaçsin hatiralarima
neler vermistim oysa sana
kafana kursun siksan yeri bu sözlerim sana eski sevgili

sevemiyorum artik o gülüsleri bu isleri biraktim sevisleri
sensizlige çoktan alistim yanlizlik baslatacagim
unuttum o eski günleri kuruttum gözyasimi ve
bugünleri yasar oldum seni düne gömdüm ve öldün

yanlizlik kapini çalacak tak tak
aklini basindan alacak kalk bak
sanki umrumdamisin kal.
geldik bak burasi son durak
hahha gülecegim sana yapma gitme artik ne fayda
dedimya sana bu son veda son elveda

kaçacaksin buralardan solacaksin bir gül gibi
yanacaksin kor ateslerde dumanin tütecek üstünde
gideceksin keskeler elinde
dilinde benim sarkim cebinde son elveda son vedam

sen kelimesi yok bu lugatta 14 subatta yanlizim
askim artik zemin katta git arkana bakma hatta
hayatta olduguna sükret terkettim seni bunu hazmet
kime niyet kime kismet sana nefret

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder