5 Mart 2013 Salı

Aşk Senin Adın (Düet Korsan) - Mc Derbeder


(nakarat - mc derbeder)

beni al koynuna yine sar kollarina
atesler içinde yaniyorum

(mc derbeder)

ask senin adin hadi bul benide
asigim ah ben senin yüzüne
beni ele güne ona buna rezil etme
asigim ah ben senin tenine

gel yolun olayim dön bana
sev sonun olayim yalnizim
yine beni benden aldin çok bahtsizim
dön dolas yine benim ol dön bana

ask bu deyip geçme yanlisi seçme
ask senin adin yüregimi desme
mecnun misali saskina döndüm
uzat elini yanlis yola düsme

düsenin dostu olmaz beni baglamaz
bu gözler sen olsan hiç aglamaz
keremin yollari ferhatin daglari
mecnunun çölleri beni durduramaz !

(nakarat - mc derbeder)

beni al koynuna yine sar kollarina
atesler içinde yaniyorum

(korsan)

al beni koynuna sar beni koluna
varmi benden çok seven bak saga sola
atesler içinde yaniyorum ahh !!
verdigin ceza bitmedi halaa

sana gelen bana gelsin aglama
sensiz zaten bitkinim yürekleri daglama
bir sen tek sen hep sen varsin
seni üzen bu dünyada benim gibi yansin

yansin alevim sönmesin atesim
sana yakismadi terkedip gidisin
çünkü ask senin adin bitmez tadin
beni birakip gitme herbiseyim

hersey sensin gerisi hikaye
birakip gittin yalnizligi seçtin
ben seni seçtim gerisi hikaye
ask senin adin bunu kirletme

(nakarat - mc derbeder)

beni al koynuna yine sar kollarina
atesler içinde yaniyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder