5 Mart 2013 Salı

Beter Olasın 2011 - Mc Derbeder


Nakarat:
canimdan canim aldin, beni bu derde sen attin
beni bir kula sattin, beter olasin
ben sevdim sen aldattin, beter olasin

gözlerim yollari gözler, ellerim ellerini ister
ben sana ne yaptim, beter olasin
derdime dert kattin, beter olasin

Rap:
besbeter olasin canindan olasin
ben gibi ölüpte sende bi yanasin
arbede kovanina, efkarin babasina
eziyetin odasina, düsüpte kalasin
halimi sorma sensiz ben iyiyim
eskisi gibiyim kendi kendime
kesmedim kolumu akmadi bak kanim
sen çek çileni kendi kendine
hasretin adini, gurbetin tadini
eziyetin hasini, çek gel kendine
beni sen bana birak, sensiz göm beni
sabrin sonu var, nolur duy beni

duy beni tanrim, gülmedi bahtim
al onu benden, kalmasin aklim
kalmadi derman, dokunsan ölürüm
ben bu gidisle kefenimi görürüm
kefenime sar beni ben çok biktim
mezarima göm beni çukurumu kazdim
istemem artik kahpenin tekisin
beklemem artik tükendi nefesim
namus bekçisi olmadim olmadim
yirtik zarina ben dikis atamam
vur beni hadi vur zorunami gitti
bunlar gerçek masalda bitti

Nakarat:
canimdan canim aldin, beni bu derde sen attin
beni bir kula sattin, beter olasin
ben sevdim sen aldattin, beter olasin

gözlerim yollari gözler, ellerim ellerini ister
ben sana ne yaptim, beter olasin
derdime dert kattin, beter olasin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder