3 Mart 2013 Pazar

Bir Şafakta Bin Feryat - Meçhul Sanıklar


Annem çalsin kapimi bir sabah melek yüzüyle gülsün,
hüzünü gömsün, hasret bitsin, dinsin göz yasi.
geçmis yabanci farkli burasi kazidim safagi yazdim adimi,
hep vefali dostlar aradi sarkilar bir farkli çaldi
hatira güldürürken aglatti mevsim hazandi
takvimler yerinde saydi durdu sanki geçmedi.
asli sevgi testi vefasizlar çektirdi resti,
bir nefesti mermi geceleri düslerimde derbi.
dostluklari candan bu ocagin hatirasi kalici farkli asi,
ben gittim sen ardimdan döktün göz yasi
gururlu sanci rüyalarimda hanci kaldi terkedip giden yalanci.
yabanci artik yüzüne kapi kapattim hüzüne karsi yattim pusuya
aciya mermi yaktim bir de hasret ellerinde sesimi duymaz kimse,
mevzide nöbette bekledim, ekimdi titredim
içim yanarken nemli gözlerim evimdi hasretim.

mermimi vurur askeri yoksa hasretmi
engel olur yollar merhamete hasetmi
kursunu sikan tüfekmi yoksa yürekmi
nemlenmesin gözlerin ben vatan nöbetteki.

mermimi vurur askeri yoksa hasretmi
neden engel yollar merhamete hasetmi
kursunu sikan tüfekmi yoksa yürekmi
nemlimi o gözlerin ben bayrak göklerdeki.

bir tek hasret zordu burada kalani hep gururdu,
daglar enlgel arada ay yildiz semada kaldir basini bak
dibinde biz farkli bir diyarda bekler sevdiklerimiz.
kursundan beter deser, özlem fisek yürek mavzer,
biten safakla bir sabah habersiz apansiz
çalarak kapiyi sarilacak hayalleriyle yattim ranzama.
rüyamda ayni manzara, sokakta üsüyen lambaya yagan karda
gördüm agladigini uyandim anne...
hepimiz yalnizdik oysa dert paylastik dostla,
ikram sigara bir de çekilen ahlar efkarla makara girla.
kiminin umudu bostu kimisinin derindi derdi
kiminin yüzü gülerdi kimide yas dökerdi gizli.
umutlar safakta, safak dilimde bir dua
derinde sakli her adimda bir adim sayipta baktim ardima
son defa ve hediyem teskeremle askere ettim elveda.

mermimi vurur askeri yoksa hasretmi
engel olur yollar merhamete hasetmi
kursunu sikan tüfekmi yoksa yürekmi
nemlenmesin gözlerin ben vatan nöbetteki.

mermimi vurur askeri yoksa hasretmi
neden engel yollar merhamete hasetmi
kursunu sikan tüfekmi yoksa yürekmi
nemlimi o gözlerin ben bayrak göklerdeki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder