7 Mart 2013 Perşembe

Borsazede - Mazhar Fuat Özkan (MFÖ)


Borsalarda param var
Gücüm yerinde
Dünyayi degistirmek
Istiyor canim bazen

Bana aylak diyorlar
tembele çikmis adim
borsalarda param var
Güvenli yolda rahatim

Derken derken kaybetti bizim hisseler
O an kafamin içinde bir seyler kipirdadi
Aman dur dedim oynama kafayi üsütme sakin
Durdurmali her seyi paraciklarim gitti

Yemek yemek durmali
Üst bas almak durmali
Su içmek, sabun kullanmak
Derhal durdurulmali

Paralar cebimizde neden durmuyor
Çünkü evde hiç kimse hanimdan örnek almiyor
Patates yemeyi bile durdurduk artik
Çoluk çocuk kaynana put gibi kesilip kaldik

Parami geri isterim, vermeseydin enayi
Geçinmek öyle zordu ki ben de gittim yatirdim
O zaman biraz beklersin, parani anca alirsin
Sen biraz daha sabret, sabirda yarar vardir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder