10 Mart 2013 Pazar

Deprem - Mat


Sallandik diyorum merkezini bilmiyorum
sokaga firlamadim duruyorum
senden bi açiklama gelmeden ben bu evi terketmiyorum

tehlikeleri hep düsündüm önceden
ama bölge sakatti zaten
senden bi açiklama gelmeden çaresizim biliyorum

hayatima asma kat yaptim
yeni bir ask bir de çekyat kattim
tam mutlu olurum burda derken
3.1 e bile dayanamadi tepeme yikildi

çatlak olabilirim belki hafiften sallaniyorsam
iste bu yüzünden
senden bi açiklama gelmeden
kirilmam biliyorum
herkes panik oldu,kimisi korktu
kimisi yasamisti biliyordu
ama hepsi hep bir agizdan sakin ol diyordu

hayatima asma bir kat yaptim
yeni bir ask bir de çekyat kattim
tam mutlu olurum burda derken
3.1 e bile dayanamadi tepeme yikildi

tepeme yikildi
aaaaaaaaaaaaaooooooooohuuuuuuuuuuuu

bir gün aniden kriz masasinda içerken
ilklerden konsuurken ask biter
yenisi gelir eskisinden beter

hayatima asma bir kat yaptim
yeni bir ask bir de çekyat kattim
tam mutlu olurum burda derken
3.1 e bile dayanamadi tepeme yikildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder