4 Mart 2013 Pazartesi

Dön Geri - MC Sefalet


Yillar geçsede seni unutamam geri donmesende silip atamam
umudum hala seninle birlikte, unutamiyorm kalbim hala seninle
hergece seni düsünür yanarim, her gece kaderime oturur aglarim
yoklugundan beri geceler haram, yoklugundan beri baskasina bakamam
sensizlik bana çok zor bile, seni sevmek benim için tek
yoklugun bana mezar oldu sanki veremem senden baskasina kalbimi
bu kalbim senden baskasina çarpmiyor yoklugunda sanki bosa atiyor
dön bana birtanem sensiz olmuyor içimdeki kanayan yara dinmiyor
neden beni birakipta gittin acilarimla beni yanlizliga ittin
hiçmi acimadin seni seven kalbime nasilda kiyabildin tertemiz sevgimize
yoklugun beni hergün öldürsede seni bekleyecegim seni isteyecegim
kalbimi senden baskasina vermem, veremem seni sevecegim

neden beni birakipta gittin buralardan
sapladin hançeri kalbimin ortasindan
hiçmi acimadin bana, güzelim yillara
neden beni birakipta gittin uzaklara .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder