3 Mart 2013 Pazar

Misafir - Meçhul Sanıklar


Yirmi bes yil oldu kosali yalinayak dikenli yoldan
hep somurtkan olmadim zordan güldüm çogu zaman
Bir dur soluklan çabanin sonucu belli sil bastan
Dar günümde yalnizsin kalmaz hal hatir soran
Yüzüne bakani arama kula köpek yapan kâgitsa noksan
Dört defa misafir oldu ölüm caydi döndü kapidan
Görülecek günüm varmis kâgida dökülecek sözüm
Bahçemde açan gülüm ve simdi bana uzak mezar
Yolum uzar sonum kumarda zar vefami dost bozar
Hayatin vurgun oldu lan yalan mi söyler aynalar
Degeri yoktu bende ipte sallanirdi hatiralar
Gözlerim saganak yagarda kalpte kimsesiz kanar
Içinde varsa kin kusar sirtta dosttan imzalar
Meçhul yazar çikara tav satilik her benlik riyakâr
Arama sevgi burada bil ki kalles bayraklari fora
Kolay degil alis zora hayat benim çektigin kura
Balta sallayanda çok sevkle tuttugum dala
Ömür satirbasinda baslar ölüm koyulan son nokta

Kurdun postu kuzu olan mekânin ortasindayiz
Tek nefesle son bulan ömür ve bizde kervanindayiz
Boslukta kaybolan yorgun dizlerdi dermansiz
Suskunluk çöker ve bir gün göçersin sessiz sedasiz

Sus bir dinle yalaka rap davetim olsun harbe
Bende pisman oldum sana harcadigim nefeslere
Heveslerimi kilitledim yoktan yere kafeslere
Içimi döktüm her gece devrilen kadehlere
Haddinden fazla kiymet yok karaktersizlere
Kurnaz geçinip kendini aldatan rezillere
25 yasindayim konakladigim yer yabanci
Sekli halka ismi dünya yusyuvarlak bir hanci
Güldürür bir gün ve arkasindan çektirir sanci
Isminin es anlami dünya esittir yalanci
Zaman akar geçer sonunda basina diktirir tasi
Heveslenme sana kalan bir metre kare dünya mali
Bugün sürünen yarin köseyi dönüp tepeden bakabilir
Saltanatla hükmedense açliktan göt verebilir
Güzelligine güvenenin yarin surati kayabilir
Kinle biçak bileyenin sirti hançerlenebilir
Görmezden geldigin o gözde bir gün ferde sönebilir
Övenle dolu çevrende vakti gelir gölgen kalabilir

Kurdun postu kuzu olan mekânin ortasindayiz
Tek nefesle son bulan ömür ve bizde kervanindayiz
Boslukta kaybolan yorgun dizlerdi dermansiz
Suskunluk çöker ve bir gün göçersin sessiz sedasiz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder