3 Mart 2013 Pazar

Sevdan Kefen - MC Sefalet


Bir kere sevdim bin aci cektim
onu cok sevdim vurgun yedim
nerelerdesin simdi soruyorum
uzaklarda sevebiliyormusun
mutlumusun,cok seviyordum

gozumde yasamanin bir anlami kalmadi
toz pembe gunlerin kefen uzerine sardi
sen gideli uzun gecelerde gozyaslarim
yildizlara sordum seni heryerde aradim
gunduzlerim karanlik sokaklar tuzak oldu
teker teker hayallerim suya dustu boguldu
sorularim cevapsiz anlamsiz gecelerde
care bulamadim bir turlu bu sensizlige
yoklugunda sordum neden bu sensizlik diye
anlam veremedim o sessiz gidisine
beni benden ettin ya yuzum gulmuyor
caresiz karanlik geceler beni uyutmuyor
hergun yeni dertler etrafimda donuyor
bana inat bunlar beni oldurup diriltiyor
aci olumden beter kalbim kan agliyor
yasadikca daha beter kahri cekilmiyor
yoklugun hergun beni yeniden olduruyor
herseyi bilmeyen ben aski tatmayan kalbim
uzaklarda olan sen seni bekleyen ben
oysa gelmeyen sen iste bu beni kahreden
dayanamiyorum sana guzel bakislarina
resmin elimde hayalin var karsimda
kara kaslarin bana bakan kara gozlerin
kisacasi herseyini seni ozledim
seni ozledim sadece seni

bir kere sevdi kalbim oda benden cekti gitti
tuttugum dal koptu beni yerden yerlere serdi
buda yetmedi beni yalan dunya ezdi gecti
acimasiz hayat vurdu gecti silesini
dayanamaz oldu kalbim tas misali ezildi

seni cok sevdim yine vurgun yedim
sana yemin ederim ki bir oluden beterim
hergunum gozyasi aci bana iskence
dayanamadi kalbim bir anda sen gidince
umutlarim kayboldu gunes acmaz oldu
sen gideli hersey bana cok zor geldi
kac defa olmek istedim ama yapamadim
seni kalbime gomup kendime kiyamadim
lanet olsun dedim lanet olsun bu hayata
yuzum hic mi gulmeyecek bu kahpe dunyada
biraz yuzum gulse pesinden seller akiyor
gulen yuze aldanmayin kalbim kan agliyor
neler cektim bir allah birde ben bilirim
kalbim vuruldu kirildi ordan buraya savruldu
yardim eden bir allahin kulu bile yoktu
yasamak mi bana sanki haram oluyordu
kefen bedenimi sarip icinde beni bogdu
sevmedim mi cok sevdim
kotuluk mu yapmadim
hic kimseyi kallesce arkasindan vurmadim
hayat bana gulmedi ki bu dunya dar geldi

bir kere sevdi kalbim oda benden cekti gitti
tuttugum dal koptu beni yerden yerlere serdi
buda yetmedi beni yalan dunya ezdi gecti
acimasiz hayat vurdu gecti silesini
dayanamaz oldu kalbim tas misali ezildi

bir kere sevdim bin aci cektim
onu cok sevdim ama vurgun yedim
nerelerdesin simdi soruyorum
uzaklarda sevebiliyormusun
mutlumusun,cok seviyordum

[ siir ]
oyle senden cok uzaklarda degilim ki
gormesini bilen gozlerinin bakisindayim
belki sana senden daha yakin bir yerde
carpan o kalbinin her atisindayim
yildizlarda arama beni bosuna
yuregini yasa bogan o sizilardayim
dertlerinle bulursun beni bas basa
bende senin gibi karayazilardayim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder