3 Mart 2013 Pazar

Seviyorum Seni - MC Sefalet


Bir sen varsin icimde tek sen icimde gün gectikce büyüyen asla vazgecemem
bu sevgiden dünyalari verseler yine seni degismem düsmanlarim yok olsun
yinede hayal edemem seviyorum icimde tek senin sevdan sevgindir beni hayata
aglayan askindir beni sonsuza yasatan gercek aski seninle buldum sen benim
canima can katan oldun sanki bastan yaratildim ona buna deil kalbimi sana biraktim
seni seviyorum sadece sana yandim hayatimin her ani seninle dolu aldigim her nefeste
yine sen varsin kalbimin icinde yine senin adin cok baglandim sana 1tanem atamam
seni seni seven kalbimden cok vuruldum sana seviyorum icten su gözler hep sana baksin
deli divane gönlüm seninle yasasin bembeyaz tenim atesinle
yansin sen olmazsan bu kalbim hic atmasin...

(refrain:)
kalbinle gel bana sev beni askinla seviyorum seni sevdicegim
kalbimde sen varsin askinla yanmisim seviyorum seni (2x)

Dünya  bir yana(sen biryana)sevecegim seni hayatimin sonuna birakamam
seni bunu asla unutma baglanmisim bir kere sana kalbimi kitledim anahtari
sende icinde sensin en derin yerinde kimsenin koparamiyacagi  bir yerde seviyorum
seni bütün ictenligimle tek dilegim mutlu bir yuvada sen ve ben daima hep yan yana
asigim sana seviyorum anla yanimda yoksan kalbim paramparca sen olmayinca hersey
haramdir bana bu kalbim yasaktir senden baskasina sokamam baskasini gönül sarayima
acamam senden baskalarina hayatimin anlami sadece sensin seviyorum yoluma kimseler
gecmesin ayiramazlar bizi ister ölüm gelsin su yalan dünyada tek gercegimsin kalbimi
calan tek kisi sensin sev sonsuza benim sevdigim gibi sevecegim

(refrain:)
kalbinle gel bana sev beni askinla seviyorum seni sevdicegim
kalbimde sen varsin askinla yanmisim seviyorum seni(3x)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder