3 Mart 2013 Pazar

Söyle Hadi - Mc Selcuk


Söyle hadi söyle hadi nerdesin, nerdesin
Dön bana dön bana saril boynuma (x2)

Hava karanlik bulutlar simsiyah üzerimizde
Kabus oldu gecelerim senin hayalinle
Umutlarim seninle beraber mutlulugun pencesinde
Kapkara kapilar ardindan baktim gözlerine
Günlerce savastim durdum hayalinle
Neredesin simdi deli dolu sevgilim
Sen benim hevesim gecmeyen günlerimde yasiyan melegim
Hadi gel bu aski bitirmeyelim sonsuza dek gidelim
Ismini beynimden silmeyi isterdim ama yapamadim yemin ederim
Ah gonca gülüm ellerimde soldu bilemedim senden gecemedim
Bir kez bile olsun o güzel yüzünü göremedim
Dilim tutulurdu seni gördügüm yerde
Aciz yuregin tatli dilin gözümün önünde
Ismini beynimden silmeyi cok isterdim ama olmuyor

Söyle hadi söyle hadi nerdesin, nerdesin
Dön bana dön bana saril boynuma (x2)

Elime kalemimi aldim maziye daldim
Seni hatirladim gelecegimde sen olacaktin
Hani verdigin sözler nerede kaldi
Beni biraktin acimadin

Biri vardi ki benim icin su hayatta sevmesini bilemedi
Dogrulari secemedi oysa ki ben onu cok sevmistim
Cok sevmistim cok

Günlerim bitti gittigin günden beri gözlerim susmak bilmedi
Bedenim sensiz ölmedi ah yaralarim sen yokken asla dinmedi
Korktugum basima geldi ah beni yaktin gittin terkettin
Vurdun yiktin hayattan kendimi yitirdim ben seni cok sevdim (x2)

Söyle hadi söyle hadi nerdesin, nerdesin
Dön bana dön bana saril boynuma (x2)

Ellerimde kelepceler vardi anahtarida sende sakliydi
Gözbebegim kalemimle her gece seni yazdim kalbime
Cektigim acilari yenerdim ben seninle
Bu acinin sonu tamamlanir ölümle
Bilseydim dünyaya gelmek istemezdim yeminle
Hani dogan günes nerede kandirmislar benide senide
Sakin sen küsme kendi kalbine
Seven insan hissedir olanlari icinde
Hadi git simdi geldigin yere git sevdigin yerlere

Söyle hadi söyle hadi nerdesin, nerdesin
Dön bana dön bana saril boynuma (x2)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder