2 Mart 2013 Cumartesi

Sus Kız - Medusa


Lan..

Eih, Oul Tany Keda,
Mi, Do Su nene howk.

Medusa Verse:
Hadi bana gelemedi onu anladim ama,
zaten amaci belli bana münasir,
zorlama sen ne biçim delikanli bu
gelsin yamacima konusalim azicik.
agzina dolmus kelimeler ahbap,
bazende laf yapar avcunu yalayarak
hem sesi cikmio hem pisirik bu,
saydik hatasini kusuru da boldu,
megaloman abimiz arasira ugrasa
belki kizar ama dogruya dogru bu
simdiki halini begenemedik biz
ez geç herkesi yalakasi bariz,
sagi solu belli mi kafasi atarsa ,
kapasite meselesi, bunun adi varsa,
bi daha sus konusma bidi bidi fazla
hatasini anlamis uzamadi fazla gel gör beni gaza getiren olaylari,
yarasina tuz bastik, ama ciyakladi,
paslasalim dedim agladi kankasi,
güven ona bez geri sardi gelemedi yüzünü mü asti,
bu kahpelik amacina ulasamadi,
püfff söndü bak hizini aldilar olsun varsin yeter ama fal var.
Gel sen en iyisi buluruz hemen aslini,
geçelim bence bu dedikodu fasli
Sus kiz 16 lik girmissin 12 lik dediydik haa

Rahdan Verse:
harbiden gördüm kalbimi kalbini ver geri ben senin gibileri bilirim.
yaridami kaldi sarkida bosver hafif kiyafeti giy bana kosgel,
kahve straplez altina bluecin afferim afferim çok güzel olmussun,
bana dokun hadi herkes çossun hatunlara buda kapak olsun,
kerim karsima geç hatunu kesicem, bide bide bide ona numarami vericem,
belki msn belki muabbet belkide na ni na ni nani naa.
kalbini çalsin yanina da sarki kolonlarsa güm güm güm patlasin,
kerim agzini lütfen siki tut aman, yengen duymasin,
kosmali bence bu kiza biran önce,
arabali abazalar atlicak üstüne,
sigara sende kalsin ben gittim bu gece benim.
selam güzelim naber nasilsin?
abo bide görmiyimmi o benim hatun,
bu gece bizim olsun bari hadi gel bize gidelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder