4 Mart 2013 Pazartesi

Yagmur Yureklim (ft Majeste) - Mc Scaffa


Oy dilsizim
Oy gulmezim
Yagmur Yureklim
Oy cicek bakisli yarim
Ruzgarim benim...

Ben kendimi kaybettim
Ben kendimle barisamadim
Ben her gun senin icin islandim
Ben senin icin agladim
Senin icin yandim anlamadin
Ben ise burda kaldim Gecmedi
Feryatlar dinmez laflar yetmez
Kesler kaniyan yarami kesmez
Gunler gecmez cok haykirdim
Yagmur dinmez ben bunaldim
Inkar etmedim bende agladim
Dogdum buyudum seni tanidim
Geceleri beni bana biraktin
Ecelim bundan once kac kere geldi
Ama ben bu dunyada senin icin kaldim
Bir umutla, gunlerce bir aglayisinla kac kisi yaktin
Saatler gecmez olmustu onsuz hayat bu muydu
Sensizlik beni vurdu durmadi bitmedi

Sevmedi yagmurlar yetmedi
Atesim dinmedi sinmedi
Yar durmadi dinlemedi
Para bazen o kadar guzel ki satin alinir sevgi
Her gunumun sonunda yine kara kedi ugursuzluk getirdi
Yanliz bana koydu beni derde perde taktim artik kapattim
Zaman kalmadi gidiyorum artik
Gelme ardimdan gozlerim aglar oldu
Sozler derman bulamadi yarama
Sapa saglam ayaktayim sen olma
Dur yapma beni sensiz koyma
Dalgalar kumlar uzerimde soguk bedenimde
Saatler gecmez umutlar bizde bitmez tukenmez
Ben neyleyim ben simdi kiminleyim
Ben tek kaldim yarim bi haldeyim, Bikmadim hayattan
Pisman olmadim ben yaptiklarimdan
Yuregimde dinmek bilmedin, Soyle simdi nerdesin
Icimde nar tanesi, Gozlerimde yagmur tanesi
Esen bir ruzgar bir firtina caldi seni benden
Nefretle aradim seni bulamadim ben
Geceleri yildizlara bakamadim
Korktum seni animsatamadim

Oy dilsizim
Oy gulmezim
Yagmur yureklim
Oy cicek bakisli yarim
Ruzgarim benim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder